Σελίδες

Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Ευχαριστήριο Βαγγέλη Ζαμίχου


Αγαπητοί συμπολίτες,

Αισθάνομαι την ανάγκη να σας ευχαριστήσω όλους για την επιλογή σας στο πρόσωπό μου. 

Μου φορτώσατε ακόμη περισσότερες ευθύνες. Πιστεύω ότι θα δικαιώσω την επιλογή σας, με ιδέες, προτάσεις και διεκδικήσεις που θα δώσουν στη Λευκοπηγή ποιότητα ζωής και ανάπτυξη.

Είναι δύσκολη βέβαια η προσπάθεια αυτή. Σήμερα μάλιστα που ζούμε σε συνεχείς νοθεύσεις «θεωρητικές» και «πρακτικές». Εδώ θα κριθεί η ικανότητα και η ποιότητα της προσωπικότητας μου.

Γνωρίζω πολύ καλά ότι η αξία της δουλειάς μας δεν εξαρτάται από την εξωτερική μας γοητεία αλλά από την αφοσίωση με την οποία την κάνουμε και τις δυνατότητες που έχουμε. 

Ως άνθρωπος δεν είμαι αλάθητος. Γι’ αυτό χωρίς κριτική είναι αδύνατη η πρόοδος και η ωριμότητα του κάθε ανθρώπου. 

Η Λευκοπηγή μας  χρειάζεται όλους για το καλό της. Γι΄αυτό θα πρέπει όλοι να δηλώσουμε παρών για να δώσουμε τη μάχη.

Όλοι μαζί πετυχαίνουμε περισσότερα. Οι επιτυχίες ανήκουν στους πολίτες.

Η ευγνωμοσύνη μου, ας είναι η ανταμοιβή για όσα εισέπραξα από όλους σας.

Σας ευχαριστώ θερμά.

Ο Πρόεδρος
Ευάγγελος Κ. Ζαμίχος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.